Prohledat tento blog

pátek 26. září 2014

Poslední závod českého poháru v Sokolově a vícemistr ČR v celém ČP.

Po nevydařených Karlových Varech jsem odcestoval opět až na druhou stranu republiky. Na závod jsme odjeli s přítelkyní a Ostravákama o den dřív. A tak jsme se v den závodu nemuseli stresovat, že něco nestihnem. Tento závod byl něčím zvláštní. Jednak jsem ho bral spíše jako povinnost, abych si vyjel co nejlepší místo do celkového ČP.
   A teď něco k závodu. Závod byl stejný, jak v minulých letech s vyjímkou cyklistické části, kde místo jednoho okruhu se jeli okruhy čtyři.
Start se mi vůbec nepovedl, a to hlavně proto, že jsem startoval až z druhé vlny. Postupně jsem se ale propracovával dopředu a nakonec vylezl na čele skupinky, která stíhala dva výborné plavce Kubu Powadu a Kubu Kočaře. Na kole se mi nejelo vůbec dobře, mockrát jsem nestřídal, a když už jo, tak jsem to kazil. Za co bych se však mohl i pochválit? Na kole jsem jel naplno, snažil jsem se za každou cenu udržet, a ikdyž jsem několikrát na skupinku ztrácel, vždy jsem si to docvakl. Bylo to opravdu těžké, jeden z nejtěžších závodů této sezony. Nakonec se naše skupinka v posledním kole roztrhla, a já byl bohužel v té druhé. Věděl jsem však, že musím pošetřit síly na běh. Do depa jsme dojeli spolu s Tomášem Řenčem a spol. A právě Tomáš zde zaběhl druhý nejlepší čas a já třetí. A proč jsme vlastně vyhráli, ale nebyli jsme nejrychlejší běžci? Martin Debnar totiž na kole měl problémy s řetězem a tak z naší skupinky odpadl a už nás nedojel. Se svým nejlepším během se dokázal vyšplhat až na třetí místo. Věřím, že kdyby se mu tento technický problém nestal, tak v Sokolově vyhrál.
 Skončil jsem tedy druhý v závodě a nakonec si zajistil druhé místo v celém českém poháru. Vyhrál František Linduška, který do Sokolova kvůli nemoci nepřijel.

Moje přítelkyně Romana Gajdošová v tomto závodě excelovala. Nejenomže vyhrála zde v Sokolově, ale vyhrála i celkový ČP. Gratuluji ji a jsem na ni pyšný! :)
Držte nám oboum palce do nové sezony. :)



Se závodem však být spokojen nemůžu, doufám že stihnu něco málo potrénovat a za dva týdny v Rumunsku to bude lepší.


Sportu zdar.
Kalda







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za přidaný komentář. Přeji hezký den :)